lördag 16 oktober 2010

to do

Det blev inte så mycket intervaller idag heller. Två omgångar idioten och lite springa med en
kompis hängande på ryggen, armhävningar, situps, rygglyft, upphopp och sedan kossabesök igen. Vi tog oss via utsidan av hagen till den andra sidan kullen, sprang upp, körde intensivt med armhävningar och situps och förberedde oss för intervaller i den branta backen. Påpassligt nog hade kossorna flyttat sig och stod nedanför backen. Tjuren bara väntade på att ge sig på den som vågade närma sig hans tjejer.Återigen fick det bli intervaller på platta marken, vilket kan kan vara jobbigt det med. Passet avslutades med lite ålning och hasning. Men det är en bra start på lördagen.

Nu sitter jag med lite rosévin och stirrar på min To Do-list till uppsatsen. Jag funderar på att ta tag i en punkt. Eller gå ta med mitt vin, gå till sängen,
plocka fram biografin om Dolly Parton och ge blanka fan i uppsatsen för resten av kvällen.
Jo. Så får det bli!

P.S Frivilliga korrekturläsare av ett styck magisteruppsats sökes. Uppdraget skulle behöva utföras från nu till om en månad... festligt festligt. D.S

3 kommentarer:

Sandra sa...

hej hej, här är jag, korrektur hit me´t bara, ledig ända till onsdag, så jag har tid att läsa så öyena blör

Bella sa...

Åh, här har du en frivillig! Gimme, gimme! :D

Suzan sa...

När ditt smaklösa pulver är slut får du testa mitt mumsiga!