lördag 23 oktober 2010

Jag är inte alls redo. Efter morgonens fyra besök på toaletten och en allmänt konstig mage så väljer jag att återigen hoppa över träningen. Magen mådde bättre i veckan. Jag åt laktosfria produkter. Sojaprodukter. Och magen blev lite gladare. Sedan återgick jag till de gamla vanliga hjulspåren. Och se vad som hände. Inget bra alls. Jag borde få en smäll på fingrarna.

Okej. Ingen träning idag alltså. Jag hoppas på att kunna springa en runda imorgon. Eller iallafall promenera. Eller ta upp min fotbollskarriär. Wayne Rooney (som verkar vara en riktig skithög) har skrivit på nytt kontrakt med Manchester United. Hans nya lön är 13 000 kr. I timmen. Det är vad jag i månaden. Före skatt.
När jag 1997 bytte fotbollsklubb så fick jag en ny vattenflaska.
Olika falla ödets lotter.

Inga kommentarer: