tisdag 26 oktober 2010

motivation

Det tog emot, men jag kom tillslut iväg på kvällens Army-pass. Jag var helt enkelt tvungen att tvinga fram träningsmotivationen. Det var som vanligt ett hårt pass. Springa, hoppa, krypa, springa, armhävningar, springa, släpa kamrat, knuffa kamrat, springa, situps och springa lite till.
Jag älskade de sex första veckorna. Men nu börjar jag tröttna lite. Jag är trött på mörkret och kylan. Jag är trött på det blöta gräset och på att mörkret hindrar mig från att verkligen ge allt när vi ska springa i maxfart.
Tre veckor kvar. Sedan blir det löparrundor längs elljusspår, spinningpass, skivstångsträning och lite yoga.

Imorgon drar jag och Uppsatspartner Ninni till Borås. Vi har äran att vara opponenter på en annan magisteruppsats. En riktigt bra magisteruppsats. Våran uppsats kommer att bli en grymt bra uppsats!

Inga kommentarer: