torsdag 6 januari 2011

2. Så blir mitt 2011

Jag är övertygad om att mitt 2011 kommer att bli jättebra! Helt sjukt bra. Jag kommer äntligen att få min Biblioteksexamen. Jag hoppas även på att få jobba som bibliotekarie.

Jag och Kärleken flyttar till en större lägenhet, något som vi precis håller på att göra. En jättemysig lägenhet med högt i tak, stuckatur och knarrande trägolv.

När min förkyldning släpper så ska jag återvända till Friskis&Svettis. Jag ska lyfta, springa och cykla. Det stora målet är Tjejmilen i september. Jag vet att jag har sagt det förr. Men nu jäklar. Jag ska springa på under 60 minuter! (Under förutsättning att jag får vara frisk och skadefri).
De där sista kilona som hänger sig kvar runt mage och höfter skall tränas bort. Jag ska äta god och nyttig mat som gör mig glad och som gör magen glad.

Jag skall läsa alla de där böckerna som står i bokhyllan och bara väntar på att bli lästa. Min läshörna skall bli min favoritplats.

Ja jäklar vad bra det ska bli!

Inga kommentarer: