fredag 7 januari 2011

men sluta nu!

Idag fortsatte skumraskaffären. En grabbhalva ifrån en internetdatorbutik ringde och frågade om jag beställt två datorer. Nejnejnej. Jag vara student och har inte råd med en iBook. Så nu är den affären också stoppad. Någon har försökt beställa två datorer till värdet av 27 000 kronor i mitt namn. Jäklar vilka bra datorer det måste vara!
Frågan som jag ställer mig. Är det en korkad person som gör så här eller är det en person som har lite udda intresse?
Undrar vad nästa grej blir. Jag hoppas lite på en travhäst.

2 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Oj, vad jobbigt det börjar bli nu! På riktigt!

Sandra sa...

Tänk om du är stalkad!! Ooo, tänk om det är tonfiskmannen! Men en travhäst... du vet vad vi säger om hästar i lägenheter. Väntar på lägenhetsbilder, nyfiken!