onsdag 5 januari 2011

det skumma paketet

Det innehöll verkligen en iFåån. Och ett Välkommen till Telenor.
Say what? Hur full var jag egentligen på Nyårsafton? Jag blev lite lugnare av att en beställning gjorts 30 december. Den dagen minns jag.
Iallafall. En svart iFåån, låst till Telenor och med en månadsavgift på 499 kr. Tack, men nej tack.

Jag dök in i en chatt med Telenors kundtjänst och fick prata med en Frédéric. Han uppmanade mig att inte öppna telefonen och att ringa imorgon 8-17. Ja jäklar vad jag ska ringa!

Om det är någon som försökt kapa mitt namn och bedräga mig (vad skulle det annars heta?) så är det en korkade jävel som tydligen betalt med förskott och sedan får jag telefonen hem. Haha, up yours liksom!

1 kommentar:

Fru Gårman sa...

Hoppselihoppsan! Kul om det inte går att åtgärda... mjen det måste det ju gå. 499:-/mån....