lördag 25 september 2010

aj

Jaa. Vad kan jag säga. Jag kan inte ta mig över hinder som är högre än mig själv. Om de inte är i form av en stege. Under tiden jag kämpade mot en vägg fick jag hjälp av Tränarfredrik. Det högg till i min vänstra axel. Ett jäkla hugg.
Det blev inte mycket till hinderbana för mig. Jag sprang och tog de hinder som jag kunde krypa under, gå balansgång på, ett steghinder och de fåtal hinder som är lägre än mig.
Nog känns det som ett misslyckande, och jag vet inte om jag tänker vara med om det ges en ny chans. Just nu skriker axeln nej. Och så smärtar vad jag tror är vänster bröstmuskel.
Nu jäklar skall smärtan försvinna tills på tisdag. Det är då den sista veckan med Army Fitness-träning drar igång och vi ska köra repris av styrketesten. Jag vill kunna prestera 100% och just nu är jag långt därifrån.

Nu blir det en lugn helg. Imorgon blir det kanske lite löpning, beroende på dagsform och axelsmärtan. Och så blir det korsordslösning och bokläsning.

Inga kommentarer: