torsdag 30 september 2010

get random 2010-09-30

Kärleken har återigen lekt med sin MP3-spelare på sin blogg. Så nu tänkte jag fira att jag är klar med att ha skrivit ner alla intervjuerna. Och vad kan vara bättre firande än att leka med sin MP3-spelare?

Spelreglerna är enkla: Sätt din mp3-spelare i play all random-läge och slumpa fram 15 låtar.
Resultatet: 15 låtar som säger allt om ditt liv och vem du är.

Eller något i den stilen

Här kommer mina låtar denna torsdagkväll, den sista kvällen i september;

Aime - Damien Rice
Drunk on the moon - Tom Waits
Need not Worry - Christian Kjellvander
All I need - Radiohead
(White man) In Hammersmith Palais - The Clash
Heroes - David Bowie
Desperado - Johnny Cash
Spinning - Kristoffer Åström
Cut hero - The Cure
Dog on wheels - Belle & Sebastian
En timme en minut - kent
By the river - Weeping willows
Car crash - Josh Rouse/Paz Suay
Mitt samvete din hämnd - Paus
Step by step - New Kids On The Block

Vilka låtar slumpas fram i din MP3-spelare?

Jag avslutar med lite mer Dixie Chicks - Godspead (Sweet dreams)

Godnatt!

Inga kommentarer: