fredag 17 september 2010

godnatt

Jag vet inte hur många timmar jag har suttit här. Men det är väldigt många timmar. Jag har transkriberat en första intervju till uppsatsen.
18 minuters inspelad intervju. Det tog en evighet att föra ner på papper. Eller snarare in i ett word-dokument. Huvudet har redan lagt av, ryggen ber mig sluta sitta framför daton och ögonen vill somna. Jag ska göra som hela kroppen ber mig göra; sova.


Imorgon är det Army-träning kl 10. Jag hoppashoppashoppas att jag mår tillräckligt bra för att orka. Nu får det helt enkelt vara nog med förkyldning!
Sov gott, imorgon ska bannemig bli en helt fantastisk lördag!

2 kommentarer:

Bella sa...

Usch, jag fasar inför intervjuerna! Och hur skriver man ut killarnas "Uh, eh, nää, han vet"?

nollgradig sa...

Jag har tagit bort alla Eeh och liknande ord. Jag har dock inte tagit bort alla gånger som denna skolbibliotekarie använder ordet Ju. Och det är många gånger. Nästan i varje mening. Undrar om hon själv är medveten om det...