tisdag 28 september 2010

fina färger

Nu är jag redo igen. Nu kör vi.
I lördags kunde jag inte röra min arm. I söndags var det något bättre och efter lite behandling av en akupressör så kändes livet lättare.
Jag är fortfarande stel och ganska öm i musklerna kring min vänstra axel, och det präktiga blåmärket är ett tecken på träning. Ikväll är det meningen att vi skall göra om alla styrketester som vi gjorde första veckan på Army Fitness-träningen. Det ska bli intressant att se om något hänt. Dessvärre blir mitt styrketest utan armhävningar. Jag ska låta min axel vila ett par dagar till. Men sit-ups, upphopp, rygglyft, kanske lite plankan och stolen/jägarvila ska jag iallafall våga mig på.


Det där gäddhänget skall minsann bort. Och det under omgång två av Army Fitness som drar igång om en veckan. Ingen vila här inte.
Om du befinner dig i närheten av Malmö på lördag så kom på ett GRATIS prova-på-pass på Army Fitness. Anmäl dig här! Du kommer inte ångra dig! (kanske bara lite. Men jag lovar att det känns skönt när du kommit hem och fått dig en dusch!)

Inga kommentarer: